۱۳۹۷ دی ۱۴, جمعه

transmitter چیست

Transmitter چیست
Transmitter
Transmitter چیست : ترانسمیتر یا منتقل کننده فشار یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات و اداوات ابزار دقیق در کنترل و مانیتورینگ پروسه های مختلف صنعتی است . این ابزار علاوه بر این که در کنترل فشار و نمایش مقادیر آن کاربرد دارد میتواند به عنوان ترانسمیتر مقادیر سطح مایعات در مخازن و همچنین در مدلهای دیفرنیسیالی که همان ترانسمیتر اختلاف فشار نام دارد در مانیتورینگ و کنترل فلو به کار آید .
Transmitter چیست : این تجهیزات در مدلهای قلمی ارزان قیمت و همچنین نمونه های اسمارت با پروتکل هارت و یا پروفیباس ارائه میگردند . ترانسمیتر فشار از مکانیزمهای مختلفی برای اندازه گیری دقیق فشار استفاده میکند که در دیتا شیب و یا اطلاعات فنی تجهیز به آن اشاره گردیده است که البته در بشتر مدلهای از نوع استرین گیج در المان سنسور ترانسمیتر استفاده میگردد . مورد دیگر دقت این تجیزات است که در مدلهای معمولی تا نیم درصد و در ترانسمیترهای پیشرفته و یا آزمایشگاهی دقیق تا بیست و پنج صدم درصد و یا بالاتر میرسد.
انواع Transmitter فشار :
Transmitter فشار همراه با نمایشگر Transmitter فشار برای محیط های انفجاری Transmitter فشار تفاضلی Transmitter فشار هوشمند Transmitter فشار فشار پایین Transmitter فشار صنعتی Transmitter فشار قلمی انواع Transmitter فشار با مارک های مختلف اعم از:
Transmitter فشار ویکا / ترانسمیتر فشار Wika
Transmitter فشار ایندومارت / ترانسمیتر فشار Indumart
Transmitter فشار روزمونت / ترانسمیتر فشار Rosemount
Transmitter فشار یوکوگاوا / ترانسمیتر فشار Yokogawa
Transmitter فشار زیمنس/ ترانسمیتر فشار Siemens
Transmitter فشار اشنایدر / ترانسمیتر فشار Schneider
Transmitter فشار دانفوس / ترانسمیتر فشار Danfoss
Transmitter فشار ای بی بی / ترانسمیتر فشار Abb
Transmitter فشار اشکرافت / ترانسمیتر فشار Ashcroft
 
transmitter چیست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر