۱۳۹۵ اسفند ۲, دوشنبه

پرشر ترانسمیتر siemens

پرشر ترانسمیتر Siemens
Pressure Transmitter Siemens
پرشر ترانسمیتر Siemens: ترانسمیتر یا منتقل کننده فشار یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات و اداوات ابزار دقیق در کنترل و مانیتورینگ پروسه های مختلف صنعتی است . این ابزار علاوه بر این که در کنترل فشار و نمایش مقادیر آن کاربرد دارد میتواند به عنوان ترانسمیتر مقادیر سطح مایعات در مخازن و همچنین در مدلهای دیفرنیسیالی که همان ترانسمیتر اختلاف فشار نام دارد در مانیتورینگ و کنترل فلو به کار آید .
پرشر ترانسمیتر Siemens: این تجهیزات در مدلهای قلمی ارزان قیمت و همچنین نمونه های اسمارت با پروتکل هارت و یا پروفیباس ارائه میگردند . ترانسمیتر فشار از مکانیزمهای مختلفی برای اندازه گیری دقیق فشار استفاده میکند که در دیتا شیب و یا اطلاعات فنی تجهیز به آن اشاره گردیده است که البته در بشتر مدلهای از نوع استرین گیج در المان سنسور ترانسمیتر استفاده میگردد . مورد دیگر دقت این تجیزات است که در مدلهای معمولی تا نیم درصد و در ترانسمیترهای پیشرفته و یا آزمایشگاهی دقیق تا بیست و پنج صدم درصد و یا بالاتر میرسد.
انواع پرشر ترانسمیتر Siemens :
پرشر ترانسمیتر Siemens همراه با نمایشگر پرشر ترانسمیتر Siemens برای محیط های انفجاری پرشر ترانسمیتر تفاضلی Siemens پرشر ترانسمیتر هوشمند Siemens پرشر ترانسمیتر  فشار پایین Siemens پرشر ترانسمیتر صنعتی Siemens پرشر ترانسمیتر قلمی Siemens انواع پرشر ترانسمیتر با مارک های مختلف اعم از:
پرشر ترانسمیتر ویکا / پرشر ترانسمیتر Wika
پرشر ترانسمیتر ایندومارت / پرشر ترانسمیتر Indumart
پرشر ترانسمیتر روزمونت / پرشر ترانسمیتر Rosemount
پرشر ترانسمیتر یوکوگاوا / پرشر ترانسمیتر Yokogawa
 
پرشر ترانسمیتر siemens

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر