۱۳۹۴ آبان ۲۷, چهارشنبه

فروش پرشر ترانسمیتر

فروش پرشر ترانسمیتر
Pressure Transmitter
فروش پرشر ترانسمیتر : ترانسمیتر یا منتقل کننده فشار یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات و اداوات ابزار دقیق در کنترل و مانیتورینگ پروسه های مختلف صنعتی است . این ابزار علاوه بر این که در کنترل فشار و نمایش مقادیر آن کاربرد دارد میتواند به عنوان ترانسمیتر مقادیر سطح مایعات در مخازن و همچنین در مدلهای دیفرنیسیالی که همان ترانسمیتر اختلاف فشار نام دارد در مانیتورینگ و کنترل فلو به کار آید .
فروش پرشر ترانسمیتر : این تجهیزات در مدلهای قلمی ارزان قیمت و همچنین نمونه های اسمارت با پروتکل هارت و یا پروفیباس ارائه میگردند . ترانسمیتر فشار از مکانیزمهای مختلفی برای اندازه گیری دقیق فشار استفاده میکند که در دیتا شیب و یا اطلاعات فنی تجهیز به آن اشاره گردیده است که البته در بشتر مدلهای از نوع استرین گیج در المان سنسور ترانسمیتر استفاده میگردد . مورد دیگر دقت این تجیزات است که در مدلهای معمولی تا نیم درصد و در ترانسمیترهای پیشرفته و یا آزمایشگاهی دقیق تا بیست و پنج صدم درصد و یا بالاتر میرسد.
فروش پرشر ترانسمیتر :
فروش پرشر ترانسمیتر همراه با نمایشگر فروش پرشر ترانسمیتر برای محیط های انفجاری فروش پرشر ترانسمیتر تفاضلی فروش پرشر ترانسمیتر هوشمند فروش پرشر ترانسمیتر  فشار پایین فروش پرشر ترانسمیتر صنعتی فروش پرشر ترانسمیتر قلمی فروش پرشر ترانسمیتر با مارک های مختلف اعم از:
فروش پرشر ترانسمیتر ویکا /فروشپرشر ترانسمیتر Wika
فروش پرشر ترانسمیتر ایندومارت /فروشپرشر ترانسمیتر Indumart
فروش پرشر ترانسمیتر روزمونت / فروش پرشر ترانسمیتر Rosemount
فروش پرشر ترانسمیتر یوکوگاوا / فروش پرشر ترانسمیتر Yokogawa
فروش پرشر ترانسمیتر زیمنس/ فروش پرشر ترانسمیتر Siemens
فروش پرشر ترانسمیتر اشنایدر / فروش پرشر ترانسمیتر Schneider
فروش پرشر ترانسمیتر دانفوس / فروش پرشر ترانسمیتر Danfoss
فروش پرشر ترانسمیتر ای بی بی / فروش پرشر ترانسمیتر Abb
فروش پرشر ترانسمیتر اشکرافت / فروش پرشر ترانسمیتر Ashcroft
 
فروش پرشر ترانسمیتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر