۱۳۹۸ آذر ۳۰, شنبه

پمپ افقی طبقاتی گراندفوس سری cm

کاربردهایی از جمله مواردزیر را شامل میشوند
تقویت فشار پمپاژ آب مصرفی مصارف آتشنشانی پرکن مخازن و برج ها پمپ های آبرسانی افقی طبقاتی گراندفوس سری CM دارای هد بالا بوده و قابلیت پمپاژ آب تا ارتفاع حداکثر را شامل میباشند.
الکترو پمپ آبرسانی افقی طبقاتی گراندفوس دارای پایه از جنس چدن و پروانه از جنس استیل میباشد.
قطر فلنج رانش و مکش پمپ الزاماٌ با قطر لوله مناسب متصل به آنها برابر نمی باشد. زیرا قطر لوله مکش و دهش باید طوری در نظر گرفته شود که حداکثر سرعت آب در لوله مکش پمپ از ۲ متر بر ثانیه تجاوز ننماید.
نکات برای استفاده بهتر پمپ افقی طبقاتی گراندفوس سری CM
پمهای طبقاتی گراندفوس باید بر روی یک سطح صاف قرارداده و محکم شود تا در اثر روشن شدن و کارکردن جابجا نگردد.
در صورتی که پمپهای گراندفوس سری CM بالاتر از سطح مایع قرار گرفته باشد، باید از یک شیر یک طرفه در لوله مکش و پایین تر از سطح مایع استفاده نمود و همچنین سایز ورودی پمپها میبایست متناسب با فشار ورودی پمپ انتخاب گردد.
قطعات داخلی پمپ های طبقاتی گراندفوس سری CM نیازی به سرویس ندارند و البته تمیز نگهداشتن و تامین هوای لازم جهت خنک سازی موتور بسیار حائز اهمیت میباشد.(در صورتی که پمپ در فضای آلوده و پر گردو خاک نصب شود، باید بصورت منظم تمیز و گردگیری گردد)در هنگام تمیز کردن به رتبه عایق بندی موتور توجه نمایید. موتور نیز احتیاج به سرویس و روغن کاری ندارد.
برای جلوگیری از صدمه رسیدن به پمپ هایی که در دوره سرما مورد استفاده قرار نمی گیرند ،میبایست درپوش پرکردن موتور و درپوش تخلیه را برداشته و تا را ه اندازی مجدد، بسته نشوند.
نکته: شیر تخلیه باید بلافاصله پس از روشن کردن پمپ باز گردد، درغیر این صورت دمای مایع بالا رفته و باعث صدمه به اجزای پمپ میشود.
اطلاعات بیشتر
پمپ افقی طبقاتی گراندفوس سری cm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر