۱۳۹۶ آذر ۲۶, یکشنبه

پمپ لجن کش پنتاکس 2

پمپ لجن کش پنتاکس
Sewage Pump Pentax
پمپ لجن کش پنتاکس : پمپ لجن کش پنتاکس یکی از پرمصرف ترین انواع پمپ ها در سیستم های آب و فاضلاب و انتقال فاضلاب و تخیله مواد زائد می باشد. گسترده مصرف این نوع پمپ در تمامی صنایع می باشد. انواع پمپ لجن کش در صنایع آبرسانی ، کشاورزی ، صنایع سنگین و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد . ساخت پمپ های لجن کش بر اساس آخرین استاندارد های روز دنیا انجام می گیرد.
این محصولات بنا به نیاز مصرف کننده در جنس های پمپ لجن کش استیل و پمپ لجن کش چدن ، لجن کش برنزی (برنجی)  ارائه می شوند. یکی از عمومی ترین کاربرد این محصولات پمپ لجن کش چاه آب می باشد.
الکتروموتور مورد استفاده در پمپ ‌های لجن کش از نوع سه فاز می باشد. در قسمت آب بندی محور و در حد فاصل بین الکتروموتور و پمپ از دو نوع آب بند مکانیکی مختلف با یک محفظه روغن استفاده می‌شود به سبب لزوم خنک کاری الکتروموتور و احتراز از ارتعاش، نباید الکتروپمپ لجن کش در شرایط خشک استارت شود. اندازه قطعات جامدی که الکتروپمپ ‌های لجن ‌کش می توانند پمپاژ کنند بر اساس پاساژ پروانه الکتروپمپ قابل تعریف می ‌‌باشد. در صورتیکه اندازه مواد جامد بیشتر از حد مجاز باشد از توری مناسب استفاده کنید.
انواع پمپ های لجن کش :
پمپ لجن کش پنتاکس
پمپ لجن کش پمپیران
پمپ لجن کش خردکن دار
پمپ لجن کش چینی
پمپ لجن کش خشک
پمپ لجن کش اسپیکو
پمپ های لجن کش پنتاکس قابل تحویل به همراه  تابلو برق می باشد.
پمپ لجن کش پنتاکس 2

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر