۱۳۹۶ تیر ۱۰, شنبه

ترانسمیتر فشار زیمنس

ترانسمیتر فشار زیمنس
Pressure Transmitter Siemens
ترانسمیتر فشار زیمنس : ترانسمیتر یا منتقل کننده فشار یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات و اداوات ابزار دقیق در کنترل و مانیتورینگ پروسه های مختلف صنعتی است . این ابزار علاوه بر این که در کنترل فشار و نمایش مقادیر آن کاربرد دارد میتواند به عنوان ترانسمیتر مقادیر سطح مایعات در مخازن و همچنین در مدلهای دیفرنیسیالی که همان ترانسمیتر اختلاف فشار نام دارد در مانیتورینگ و کنترل فلو به کار آید .
ترانسمیتر فشار زیمنس : این تجهیزات در مدلهای قلمی ارزان قیمت و همچنین نمونه های اسمارت با پروتکل هارت و یا پروفیباس ارائه میگردند . ترانسمیتر فشار از مکانیزمهای مختلفی برای اندازه گیری دقیق فشار استفاده میکند که در دیتا شیب و یا اطلاعات فنی تجهیز به آن اشاره گردیده است که البته در بشتر مدلهای از نوع استرین گیج در المان سنسور ترانسمیتر استفاده میگردد . مورد دیگر دقت این تجیزات است که در مدلهای معمولی تا نیم درصد و در ترانسمیترهای پیشرفته و یا آزمایشگاهی دقیق تا بیست و پنج صدم درصد و یا بالاتر میرسد.
انواع ترانسمیتر فشار زیمنس :
ترانسمیتر فشار زیمنس همراه با نمایشگر ترانسمیتر فشار زیمنس برای محیط های انفجاری ترانسمیتر فشار تفاضلی زیمنس ترانسمیتر فشار هوشمند زیمنس ترانسمیتر فشار فشار پایین زیمنس ترانسمیتر فشار صنعتی زیمنس ترانسمیتر فشار قلمی زیمنس انواع ترانسمیتر فشار با مارک های مختلف اعم از:
ترانسمیتر فشار ویکا / ترانسمیتر فشار Wika
ترانسمیتر فشار ایندومارت / ترانسمیتر فشار Indumart
ترانسمیتر فشار روزمونت / ترانسمیتر فشار Rosemount
ترانسمیتر فشار یوکوگاوا ترانسمیتر فشار Yokogawa
ترانسمیتر فشار زیمنس ترانسمیتر فشار Siemens
 
ترانسمیتر فشار زیمنس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر