۱۳۹۶ خرداد ۲۸, یکشنبه

مشخصات ورق ptfe

مشخصات ورق PTFE ۱٫۱۰۰%باکره و یا بازیافت پر PTFE 2.Keep با کیفیت خوب / تحمل بسته ۳٫Perfect
خواص اصلی از یک طرف سدیم اچ ورق PTFE PTFE
یک طرف سدیم اچ ورق PTFE PTFE مواد نچسب شگفت انگیز است, اما زمانی که شما نیاز به چسب آن را به سطح از مواد دیگر و یا به منظور به استاندارد باند PTFE به سطح دیگری مانند فولاد ضد زنگ, یک فرآیند به نام "قلم زنی" مورد نیاز است. برنامه های کاربردی نمونه شامل پوشش مخازن فرایند شیمیایی یا سایر تجهیزات مورد استفاده در محیط های سوزاننده. وقتی که اتصال مورد نیاز است, اچ آمونیاک سدیم است که معمولا مقرون به صرفه ترین پاسخ است. این فرایند با استفاده از مخلوطی از سدیم و آمونیاک است که فرموله شده به ایجاد یک سطح bondable به هر دو به سرعت و کارآمد. اچینگ PTFE می توان به هر شکل یا اندازه انجام می شود, بیشتر ترجیح داده و یا شایع ترین استفاده از یک طرف ورق اچ.
برنامه ورق PTFE با اچ یک طرف یا دو طرف حک شده می تواند بر روی پمپ های چوب, مخازن و صفحه فولادی.
مشخصات ورق PTFE: 1. صفحه Skiving PTFE اچ اچ با یک طرف یا دو طرف: ضخامت حداقل: ۰٫۱ mm عرض عادی: ۱ متر, ۱٫۲متر, ۱٫۵متر, ۱٫۸متر, ۲متر حداکثر عرض: ۲٫۷ متر (ضخامت ۱-۶mm به) اندازه را می توان بر اساس مشتریان ساخته شده است' نیاز دقیق.
 
 
از خصوصیات بنیادین و منحصر به فرد ورق تفلون (ورق PTFE) می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• مقاومت حرارتی بالا (از ۲۶۰+ تا ۲۰۰- درجه سانتیگراد)
• مقاومت شیمیایی بالا
• ضریب دی الکتریک بالا (عایق الکتریکی بسیار مناسب)
• ضریب اصطحکاک بسیار پایین
• غیر سمی (مناسب برای مصارف غذایی و دارویی)
ورق تفلون خالص (ورق PTFE خالص) در ضخامت های پایین (حدودا تا ۳ میلیمتر) به صورت رول، در عرض ۱۲۰۰ میلیمتر و در ضخامتهای بالاتر به صورت ورق های ۱۲۰۰x1200و ۱۰۰۰x1000 میلیمتر قابل ارائه می باشند.
 
 
 
 
 
 
جدول PTFE
, برن های ایتالیاییPTFE, چین PTFE عرضه ورق های
ورق PTFEدر ضخامت های مختلف یافت, گرفته از ۰٫۵mm تا به ۵۰mm. جدول PTFE Skived, ورق PTFE تولیدات و پر ورق PTFEسه نوع جدول می باشد. ضخامت ورق skived در دسترس از ۰٫۵ تا از ۶mm. ورق های چوبی می تواند تا به ۵۰mm. ورق PTFE پر را می توان در عایق الکتریکی استفاده می شود, بوش مهر و موم, مواد antisticking, مواد روانکاری. مواد اضافه شده را می توان به فیبر شیشه ای, کربن, گرافیت, غیره.
بخش نتیجه چگالی ظاهری ۲٫۱ ~ ۲٫۳ g/cm3 استحکام کششی ≥ ۱۵٫۰مگاپاسکال نهایی کشیدگی ≥ ۱۵۰% ضخامت( میلیمتر ) ۰٫۵ ~ ۵۰ عرض ( میلیمتر ) ۱۰۰۰, ۱۲۰۰, ۱۵۰۰,۱۸۰۰, ۲۰۰۰ طول ( میلیمتر ) ۱۰۰۰, ۱۲۰۰, ۱۵۰۰,۱۸۰۰, ۲۰۰۰, ۵متر,۱۰متر, ۲۰متر جدول PTFE اچ نیز موجود است.
 
 
 
PTFE Skived
رزین PTFE است برای اولین بار به کار خالی تولیدات و سپس skived به فیلم PTFE. PTFE skived ورق به شدت دی الکتریک است. PTFE ما ورق skived تولیدات مقاوم در برابر مواد شیمیایی است و بسیار با دوام. آنها طیف گسترده ای از دمای عملیات.
PTFE راد تولید با کیفیت بالا skived ورق PTFE ورق PTFE Skived و فیلم های موجود از ۰٫۵mm به ۶mm به ضخامت, عرض می توانید به ۲۰۰۰mm رسیدن. عرض استاندارد ۱۰۰۰mm است, ۱۲۰۰میلیمتر, ۱۵۰۰میلی متر و ۲۰۰۰mm
ورق Skived PTFE و فیلم هر دو در دسترس به صورت رول یا برش به اندازه مورد نیاز. پیشنهاد ما skived جدا PTFE ورق به عرض مورد نیاز خود را که می تواند قراضه و ضایعات را کاهش دهد. این شما را فراهم بزرگترین اقتصاد و حداقل از دست دادن ضایعات. ما همچنین می توانیم فیلم PTFE را, لایی, و یا می میرند قطع ورق و فیلم skived محصولات ما است.
 
انواع دیگرپی تی اف ای
میله PTFE اکستروژن قطر می تواند تا ۲۰۰MM, حداکثر طول می تواند با توجه به نیاز تولید. PTFE اکستروژن نوار میله با ویرجین PTFE اکسترود innercore با یک نوار از جنس استنلس استیل محکم بافته تقویت تولید. PTFE میله توسط اکستروژن پیستون از رزین PTFE باکره ساخته شده است.
میله PTFE اکستروژن دارای عملکرد خوب در حرارت و یا مقاومت به سرما, میله PTFE می تواند بسیاری از مواد شیمیایی و اسیدهای خیلی بهتر از پلاستیک های مختلف مقاومت در برابر.
میله PTFE اکستروژن می تواند در به طور گسترده درجه حرارت استفاده می شود و دارای یک سطح موم مانند که هر چیزی به سختی چوب. نوار PTFE اکستروژن کمترین ضریب اصطکاک از تمام پلاستیکی شناخته شده تا به حال, به طور عمده برخی از ماشین آلات parts.Among تمام پلاستیک های موجود استفاده شود, PTFE تا به بهترین خوردگی خواص دی الکتریک مواد شیمیایی مقاوم در برابر و. میله های اکستروژن PTFE تا به بهترین خواص الکتریکی تمام پلاستیکی.
 
 
مشخصات ورق ptfe

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر