۱۳۹۵ آذر ۱۵, دوشنبه

شیر دیافراگمی صنایع غذایی

شیر دیافراگمی صنایع غذایی
Food Industrial Diaphragm Valve
شیر دیافراگمی صنایع غذایی : یک شیر دیافراگمی صنایع غذایی ، شیری است با حرکت خطی که در موارد بازکردن مسیر، تنظیم میزان جریان و همچنین بستن مسیر سیال مورد استفاده قرار می -گیرد. علت نامگذاری این شیر بخاطر وجود یک دیسک قابل انعطاف در درون آن می باشد که با نشیمنگاه شیر در قسمت بالای شیر جهت ایجاد یک آب بندی مناسب قرار گرفته است.
در این شیر یک دیافراگم قابل انعطاف توسط یک میله ای (Stud) که با دیافراگم بصورت یکپارچه می باشد به قسمت فشار دهنده (کمپرسور) شیر متصل گردیده است. فشار دهنده (کمپرسور) بوسیله ساقه ی شیر به بالا و پایین حرکت می کند. هنگامی که فشار دهنده (کمپرسور) به سمت بالا-حرکت کند، دیافراگم به بالا کشیده می شود و اگر کمپرسور به پایین برود آنگاه دیافراگم نیز به پایین رفتـه و شکل انتهایی شیر را به خود می گیرد.
انواع شیر دیافراگمی صنایع غذایی :
شیر دیافراگمی استیل ۳۱۶ شیر دیافراگمی استنلس استیل ۳۰۴ شیر برقی دیافراگمی استیل شیر پینچ ولو استیل کاربرد شیر دیافراگمی استیل :
شیر دیافراگمی استیل :شیر دیافراگمی استیل برروی خطوط انتقال مواد غذایی ، شیمیایی و دارویی مورداستفاده قرارمیگیرد. ازجمله کاربردهای شیر دیافراگمی می توان به استفاده در موارد زیر اشاره کرد :
صنایع غذایی
صنایع دارویی
صنایع شیمیایی
نیروگاهها
شیر دیافراگمی صنایع غذاییساندرز / شیر دیافراگمی استیل Sunders
شیر دیافراگمی صنایع غذاییگمو / شیر دیافراگمی استیل Gemu
 
شیر دیافراگمی صنایع غذایی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر