۱۳۹۵ مرداد ۱۱, دوشنبه

گیربکس apex

شرکت اپکس داینامیک یکی از تولیدکننده های گیربکس های سیاره ای و بدون لقی است. این شرکت ازسال ۲۰۰۶ بطور جدی اقدام به تولید گیربکس کرده وتمرکز خود رابر ساخت گیربکس هایی با دقت بالا و لقی کم معطوف کرده است.

گیربکس های سیاره ای اپکس معمولا بطور مستقیم به سرووموتورها متصل می شوند وطرز کار آنها بطوریست که معمولا توان و نیرو از موتور به چرخ دنده خورشیدی منتقل می گردد و این چرخ دنده خورشیدی سه چرخ دنده سیاره ای را می چرخاند (چرخ دنده ای که خودش دندانه دار می باشد)، چرخ دنده سیاره ای توسط دو دیوار نگه دارنده برروی چرخ دنده حامل (carrier) قرار می گیرد، که البته این حامل سیاره ای خود بخشی از شفت خروجی می باشد. بنابراین وقتی که چرخ دنده خورشیدی می چرخد باعث چرخش سه چرخ دنده سیاره ای می گردد که این خود موجب چرخش چرخ دنده حامل نیز می شود. به علت تقسیم بار روی اتصالات دندانه ای متعدد، چرخ دنده سیاره ای بالاترین گشتاور و سختی را برای فضای در اختیار ایجاد می نماید. از دیگر مزایای این محصول، روغن کاری آسان و موثر و تعادل در سرعت بالا می باشد..
 
 
خرید گیربکس APEX ، فروش گیربکس APEX ،قیمت گیربکس APEX ، نمایندگی گیربکس APEX ، لیست قیمت گیربکس APEX ، گیربکس اپکس ، اپکس داینامیک ، قیمت گیربکس اپکس ، خرید گیربکس اپکس ، فروش گیربکس اپکس ، گیربکس سیاره ای اپکس
گیربکس apex

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر