۱۳۹۵ فروردین ۲۸, شنبه

پمپ لجن کش پنتاکس

پمپ لجن کش پنتاکس
پمپ های لجن کش پنتاکس جهت پمپاژ آبهای آلوده به همراه ذرات معلق در سیستم فاضلاب شهری ، خانگی و … مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل داشتن فشار بالا و آبدهی بالا در مصارف صنعتی و مشابه آن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
بدنه و پروانه پمپ های فوق از جنس چدن می باشند و جهت استقرار مناسب پمپ لجن کش می بایستی که قطر حوضچه از قطر و ابعاد سطح پمپ بیشتر باشد.
الکتروپمپ های لجن کش سری DG در مصارف خانگی ، صنعتی ، ساختمانی و .. جهت پمپاژ آب صاف و یا آب ناخالص کاربرد دارند و دارای بدنه از جنس چدن و پروانه از جنس استنلس استیل میباشد.
الکتروپمپ های لجن کش سری DX در مصارف خانگی ، صنعتی ، ساختمانی و عمرانی جهت پمپاژ آب صاف و یا آب ناخالص کاربرد دارند و دارای بدنه و پروانه از جنس استنلس استیل میباشد.
الکتروپمپ های لجن کش سری(DM(T با آبدهی و هد بالا در مصارف صنعتی ، ساختمانی و عمرانی کاربرد دارند و دارای بدنه و پروانه از جنس چدن میباشند.
الکتروپمپ های لجن کش سری DC با آبدهی و هد بالا در مصارف صنعتی ، ساختمانی و عمرانی جهت پمپاژ آب صاف و یا آب ناخالص کاربرد دارند و دارای بدنه و پروانه از جنس چدن میباشند.
الکتروپمپ های لجن کش سری DTRT (خردکن دار) با هد بالا و به دلیل مجهز بودن به خرد کن قابلیت پمپاژ آب ناخالص ، فاضلاب ها ،و … را دارا میباشند و دارای بدنه و پروانه از جنس چدن میباشند.
اعداد هد و دبی ارائه شده برای پمپ های لجن کش پنتاکس بیانگر حداکثر دبی با هد صفر و حداکثر هد با دبی صفرمیباشند، .
انواع پمپ های لجن کش پنتاکس (PENTAX) ساخت کشور ایتالیا هستند و بدلیل برخورداری از جدیدترین تکنولوژی طراحی هیدرولیکی علاوه بر دارا بودن راندمان و بازده بالاتر از مدل های مشابه ، دارای دوام و طول عمر بالاتر، ابعاد کوچکتر ، کاهش تلفات گرمایی ونتیجتا" مصرف برق پایین تر ،موتور نصبی کوچکتر، سیل مکانیکی فابریک و کارکرد آرام و بدون صدا می باشند.
نکات پس از خرید پمپ لجن کش پنتاکس
وزن لوله ها را توسط ساپورت های کافی مهار نمایید و دقت کنید پمپ زمینی به عنوان تکیه گاه وزن لوله های سیستم لوله کشی در معرض فشار قرار نگیرد .
برای آنکه پمپ به نحو مناسبی کار کند باید علاوه بر نصب صافی در مسیرلوله مکش ، همچنین لوله مسیر مکش مطلقا بدون نشتی آب و با شیب صعودی در جهت پمپ (بدون امکان حبس هوا در تراز بالاتر از ورودی پمپ ) اجرا گردد.
اطلاعات بیشتر
 
پمپ لجن کش پنتاکس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر