۱۳۹۴ اسفند ۱۲, چهارشنبه

پمپ لوارا سریcea

پمپ لوارا سریCEA
پمپ سانتریفیوژ تمام استیل لوارا
پمپهای لوارا آبرسانی سری CEA سطح وسیعی از مصارف خانگی و صنعتی را پوشش داده است ، شایان ذکر است که سری CEA به صورت تک پروانه می باشد. نوع N نشاندهنده جنس پمپها که از استنلس استیل ۳۱۶L میباشند بوده که قابلیت پمپاژ مواد خورنده را دارا می باشند. پمپهای صنعتی و آبرسانی لوارا سری CEA تمام استیل بوده است . قطر فلنج رانش و مکش پمپ الزاما” با قطر لوله مناسب متصل به آنها برابر نمی باشد. زیرا قطر لوله مکش و دهش باید طوری در نظر گرفته شود که حداکثر سرعت آب در لوله مکش پمپ از ۲ متر بر ثانیه تجاوز ننماید . این سری پمپ یکی از پرمصرف ترین سری از پمپ های لوارا میباشد که در مصارف صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.
کاربرد پمپ سانتریفیوژ لوارا سریCEA :
پمپ افزایش فشار آب در سیستم های صنعتی و ساختمانی پمپ سیرکوله کردن آب در مصارف تاسیساتی، گرمایشی و سرمایشی پمپ سیستم های آبپاش پمپ جهت مصارف آب آشامیدنی و سیستم های تصفیه آب RO پمپ تاسیسات و تهویه مطبوع بوستر پمپ ها پمپ سیستمهای شستشوی صنعتی مشخصات هیدرولیکی پمپ لوارا سریCEA :
دبی: حداکثر آبدهی تا ۳۱ مترمکعب در ساعت هد: حداکثر فشار تا ۶۲ متر گستره دمای سیال: ۱۰ تا ۸۵ درجه سانتیگراد (مدل های CA-V و CEV-V با O-ring و یا آببندی FPM قابلیت انتقال سیال تا دمای ۱۱۰ درجه سانتیگراد را نیز دارند) مشخصات الکتروموتور پمپ لوارا سریCEA  :
کلاس عایق بندی: F درجه حفاظت: IP55 پسوند (M) نشان دهنده تکفاز بودن الکتروپمپ مورد نظر می باشد. قابلیت کارکرد مداوم متریال پمپ لوارا سریCEA :
جنس پروانه ، بدنه پمپ و دیفیوزر: استنلس استیل ۳۰۴ جنس شافت مدل های CEA: استیل ۳۱۶ جنس کاسه نمد: سرامیک / کربن  
 
پمپ لوارا سریcea

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر